Peugeot 3008 2024

Автомобиль будет поддерживать быструю зарядку мощностью 160 кВт, что позволит зарядить аккумулятор на 98 кВт-ч до 80% всего за 30 минут. В салоне Peugeot 3008 2024 размещен. Discover the 2024 Peugeot 3008: Find specs, price lists & reviews. Check out the latest promos from official Peugeot dealers in the Philippines.

Плюсы и минусы спустя 2 месяца. Исключительно мое мнение.

Пежо 3008 третьего поколения стал первой серийной моделью, созданной на новой платформе STLA Medium концерна Stellantis. Автомобиль будет поддерживать быструю зарядку мощностью 160 кВт, что позволит зарядить аккумулятор на 98 кВт-ч до 80% всего за 30 минут. В салоне Peugeot 3008 2024 размещен. Peugeot будет собирать 3008 и 5008 Hybrid на своем заводе в Сошо во Франции, а электрифицированные кроссоверы поступят в продажу в Европе во втором квартале этого года. e-3008 98 kWh (231 лс) Long Range 2023 -. Максимальная скорость: 170 км/ч | 105.63 mph 0-100 км/ч. Новый Peugeot E-3008 представлен в трех модификациях. Начальная оснащена NMC-батареей емкостью 73 киловатт-часа и одним электромотором (214 л.с., 373 Нм). Напряжение бортовой сети Peugeot E-3008 составляет 400 В, машина способна принимать зарядный ток мощностью до 160 киловатт.

Peugeot официально представил новый кроссовер 3008

The forthcoming model is anticipated to feature triple LED fangs at the front, serving as a distinctive characteristic across the entire Peugeot lineup going forward. These will be complemented by the latest 3D pattern on the grille, as well as the introduction of a new crest emblem first seen on the 308 in 2021. On the side profile, a more straightforward and linear character line will be incorporated, accompanied by a rearward sloping roofline. It would not be surprising if Peugeot opted to reduce the plastic cladding around the bodywork, aiming to bestow the SUV with a more sophisticated and upscale appearance. The slimmer LED taillights, featuring three-claw graphics, are expected to be connected by a dark-tinted trim piece, similar to other Peugeot models.

Furthermore, new wheel designs and an updated color palette are likely to enhance the overall aesthetics, while the dual-tone treatment, featuring a black-painted roof and pillars, is expected to carry over to the new generation. The forthcoming model is poised to embrace the prevailing SUV trend by expanding its dimensions, thus widening the gap between itself and the soon-to-be updated 2008 model, which currently measures 4,300 mm 169. The present 3008 model measures 4,447 mm 175. In the upcoming iteration, Peugeot plans to elevate the i-Cockpit dashboard of their current model to a new level, anticipating the 2022 standards.

Drawing inspiration from the innovative Inception Concept, the refreshed cabin will incorporate various elements. Notably, a revamped 3D instrument cluster and infotainment screen will be integrated, alongside a simplified layout and enhanced usage of high-quality materials.

It will be available with three electric powertrain options and offer a driving range of up to 700 km 435 miles.

The company added a preview of the camouflage wrap that will be covering the 2024 Peugeot 3008 prototypes. Hopefully, our spy photographers will catch them before the French automaker publishes its official teasers.

Fast forward to 2023, the French brand is unveiling an evolution of the unconventional dashboard layout with the Panoramic i-Cockpit. Debuting in September on the next 3008, the setup brings a 21-inch curved display. Gently curved towards the driver, the fancy new screen is complemented by what Peugeot refers to as i-Toggles. These are mounted on the center console and consist of 10 touch-sensitive buttons that can be configured to better suit the needs of the driver and front passenger.

The fully digital instrument console too gets the same hexagonal theme as that of the steering wheel and has a crisp and funky looking display to it.

Even the other parts of the cabin have got the same futuristic appeal. The slim AC vents with chrome touches along with the free-standing 8-inch trapezoidal touchscreen infotainment system look trendy. On the other hand, the brushed aluminium and piano black finishes on the center console looks inspired from the cockpit of a fighter jet with the toggle like switches for automatic climate control. The new 3008 is designed to turn many heads for sure, the credits of which goes to its futuristic appeal. The new Peugeot 3008 is adorned with a redesigned front fascia, where a smiley-like chrome grille sits at the center.

PEUGEOT 3008

2 859 000 рублей, автомобиль продается в 3 комплектациях (официальный сайт Peugeot). Peugeot 3008. Переработанная фронтальная оптика уже «в базе» обладает светодиодными секциями, а в GT и GT Pack она на диодах полностью. Top Gear reviews the Peugeot 3008. Tangibly more practical and interesting than a 308, this is SUVs done properly. Read the full report here. Ожидается, что нос получит тройные светодиодные фары-клыки, которые станут фирменным элементом всей линейки Peugeot в будущем.

3008 ALLURE PACK

  • Peugeot 3008 2024 показан на неофициальном показе - - автомобильные новости
  • 2024 Peugeot 3008 Shows 21-Inch Curved Screen Ahead Of September Debut
  • Peugeot показала новый купе-внедорожник Peugeot E-3008 2024 года на первых снимках
  • Что общего

Новый Peugeot 3008 показали раньше времени

Read the definitive Peugeot 3008 2024 review from the expert What Car? team. Check specs, prices, performance and compare with similar cars. Безрамочная решетка радиатора с расходящимися от нее горизонтальными гранями формируют беспрецедентную и изысканную переднюю часть нового Peugeot 3008. Peugeot 3008 price in Malaysia start from RM 170,288 for base variant Allure.

Отзывы автовладельцев Peugeot 3008

Новый Peugeot E-3008 представлен в трех модификациях. Начальная оснащена NMC-батареей емкостью 73 киловатт-часа и одним электромотором (214 л.с., 373 Нм). The Peugeot 3008 might not be the newest kid on the block, but it's still a very competitive model with a stylish design, upmarket interior and good all-round driving experience. Производство нового Peugeot E-3008 наладят на заводе в Сошо во Франции, автомобили поступят в продажу в феврале 2024 года. Stick with Carwow if you want the best Peugeot 3008 deals. You can also get a great price on a used 3008, or browse the latest used Peugeot deals from our network of trusted dealers. Французские СМИ предполагают, что первые закамуфлированные прототипы Peugeot 3008 третьего поколения появятся до конца 2022 года. e-3008 98 kWh (231 лс) Long Range 2023 -. Максимальная скорость: 170 км/ч | 105.63 mph 0-100 км/ч.

Новый Peugeot 3008: сначала показан интерьер

На страницах портала были опубликовали «шпионские» фотоснимки обновленного кроссовера Peugeot 3008 2024 во время тестовых заездов по дорогам обще. 3. Performance and Handling of Peugeot 3008 2024. The Peugeot 3008 offers a range of engine options to suit different driving preferences. Peugeot 3008 небольшой кроссовер B-класса, выпускаемый брендом с 2016 года.

О самом главном

  • Peugeot 3008. Агент два нуля 🚗 Автомобильный портал 5 Колесо
  • Peugeot 3008 2024 выехал на испытания в серийном кузове
  • Пежо 3008 (Кроссовер) 2024: комплектации и цены на новый Peugeot
  • Peugeot 3008 2024 Redesign For New Facelift & Electric Motors

Peugeot 3008 2024 Redesign For New Facelift & Electric Motors

The fully digital instrument console too gets the same hexagonal theme as that of the steering wheel and has a crisp and funky looking display to it. Even the other parts of the cabin have got the same futuristic appeal. The slim AC vents with chrome touches along with the free-standing 8-inch trapezoidal touchscreen infotainment system look trendy. On the other hand, the brushed aluminium and piano black finishes on the center console looks inspired from the cockpit of a fighter jet with the toggle like switches for automatic climate control. The new 3008 is designed to turn many heads for sure, the credits of which goes to its futuristic appeal. The new Peugeot 3008 is adorned with a redesigned front fascia, where a smiley-like chrome grille sits at the center.

Внешний вид Peugeot E-3008 выполнен в соответствии с разработанным компанией языком дизайна: более тонкие фары и тройные светодиодные выступы обрамляют почти закрытую решетку радиатора, которая переходит в передний бампер.

Среди других особенностей — футуристические легкосплавные диски, глянцево-черная облицовка нижней части кузова и сильно наклоненное заднее стекло. Крыша и стойки выполнены в черном цвете с хромированным акцентом, подчеркивающим аэродинамическую линию крыши, которая является основной особенностью стиля нового поколения, ведущей к агрессивному хвостовому оперению. Вскоре после E-3008 появится близкий родственник E-5008 с более длинным кузовом и более вертикальным хвостом для тех, кто хочет больше места. Французский автопроизводитель уже показал нам интерьер E-3008, который станет первой серийной моделью, внедрившей новейшую итерацию технологии i-Cockpit.

Интерьер Peugeot 3008.

Фото Peugeot Так, 3008-й станет первой моделью Peugeot, имеющей новую архитектуру передней панели интерьера под названием Panoramic i-Cockpit. Это дальнейшая эволюция фирменной концепции i-Cockpit, которая появилась одиннадцать лет назад. Главное отличие новой архитектуры — изогнутый 21-дюймовый экран выше руля, объединяющий в себе цифровую приборную панель и мультимедийную систему. При этом проекции на лобовое стекло больше нет, а рядом с центральной консолью появился блок i-Toggles — на нем расположены крупные сенсорные кнопки кстати, настраиваемые индивидуально , которые ведут в разные разделы меню или активируют отдельные функции автомобиля.

Передняя ось автомобиля оснащена независимой подвеской со стойками МакФерсон, а задняя — полузависимой архитектурой с упругой поперечиной в обоих случаях — с поперечными стабилизаторами.

На кроссовере установлен реечный рулевой центр, в который интегрирован адаптивный электрический усилитель управления с варьируемыми показателями. На всех колесах пятидверки заключены дисковые тормозные устройства с вентиляцией на фронтальной оси с обширным комплексом современных технологий. Сколько стоит? По информации на сайте официального дилера, цена нового Пежо 3008 2024 года варьируется от 2 239 000 до 2 859 000 рублей. Комплектация 1.

Active AT6 2 239 000 1. Allure AT6 2 519 000 2. Allure AT8 2 669 000 1. GT Line AT6 2 709 000 2.

Peugeot 3008 Review 2024

Это дальнейшая эволюция фирменной концепции i-Cockpit, которая появилась одиннадцать лет назад. Ключевое отличие от уже выпускаемых моделей Peugeot — изогнутый экран диагональю 21 дюйм, который установлен выше обода руля и объединяет комбинацию приборов с медиасистемой. Однако проекционного дисплея больше нет. По центру передней панели установлена сенсорная панель i-Toggles, впервые внедренная на модели Peugeot 308 : это крупные сенсорные кнопки, которые ведут в разные разделы меню или активируют отдельные функции, причем набор этих «иконок» можно настроить индивидуально. Новый руль — с сенсорными кнопками на спицах, но реагируют они все же не на касание, а на нажатие — для исключения ложных срабатываний.

Приборка построена на базе экрана с диагональю 12,3 дюйма, с глубоким чёрным видом в погашенном состоянии это повышает контраст. Все бензиновые моторы относятся к семье PureTech — это трёхцилиндровый 1. Младший предполагает выбор между шестиступенчатой «механикой» и восьмидиапазонным «автоматом», а старший комплектуется автоматической трансмиссией по умолчанию. Также в гамме есть дизель.

Но если прежде предлагались дизели 1. Новая опция Black Pack, доступная для кроссовера в вариациях GT и GT Pack, означает фирменного льва в тёмном хроме и чёрные решётку радиатора, вставки в бампере, рейлинги, спойлер, колёса. Французы пересмотрели деление на комплектации.

Additional touch controls are to be found on the small steering wheel, and hopefully, these work better than they do on some other cars. As a refresher, Volkswagen has pledged to revert to conventional controls following criticism pertaining to touch-sensitive keys on the steering wheel. To create a cozy atmosphere, Peugeot is installing ambient lighting across the entire width of the dashboard and door panels. Shown here on the 2024 3008 in the range-topping GT trim level, the Panoramic i-Cockpit will be installed in future models in the years to come, including the next-gen 5008.

The SUV also features a range of trim materials, including brushed aluminum and soft-touch plastics. Configuration The Peugeot 3008 is available in three engine options: a 1. All engines are turbocharged and offer excellent fuel economy. The 3008 is available with either a six-speed manual or an eight-speed automatic transmission. Both transmissions offer smooth and efficient performance. The 3008 is available with a range of trim levels, including the entry-level Active, the mid-range Allure, and the range-topping GT Line. Dimensions The Peugeot 3008 is 4.

It has a maximum boot capacity of 591 litres, making it one of the most spacious SUVs in its class. The 3008 has a ground clearance of 20cm, making it suitable for off-road use. It also has a towing capacity of 1,500kg, allowing you to tow a caravan or trailer. The 3008 has a kerb weight of 1,400kg, making it one of the lightest vehicles in its class. It also has a fuel tank capacity of 50 litres, giving it a range of up to 1,000km. The Nissan Qashqai and the Renault Kadjar are two of the most popular alternatives. The Qashqai is slightly larger than the 3008 and has a more powerful engine.

Купить Peugeot 3008 II рестайлинг в Москве и Московской области

However, these cars are now starting to look and feel rather dated. Peugeot 3008 history Peugeot 3008 Mk2: 2017-2024 The 3008 model range received a facelift in 2020, with minor styling revisions to an already good-looking family SUV. There are two efficient plug-in hybrid models to choose from: the front-wheel-drive Hybrid 225 e-EAT8 and the four-wheel-drive Hybrid 300 e-EAT8, although these models cost more than the standard petrol and diesel cars. You immediately feel that the 3008 is softer and more forgiving than firmer rivals like the SEAT Ateca. The long-travel suspension in the Peugeot soaks up bumps well, while some deft suspension tuning means it remains composed on all but the worst roads. Head out onto the motorway, and the 3008 offers strong refinement and comfort, allowing you to tackle long trips without feeling tired. Push the Peugeot through a series of corners on a B road, and its softer focus is evident. Its steering is well-weighted and accurate while being light enough at low speeds to ease town driving. A decent 10. The eight-speed gearbox fitted to the 1.

The stop-start system is the issue here; it engages too soon when coming to a halt and jams the brakes on in the process. Ease off the pedal to make the car perform a more gentle halt, and the engine tends to fire up. It takes the shine off what would otherwise be a slick powertrain. The e-DSC6 used in the 134bhp 1. Its help at higher speeds is negligible, though. The line-up starts with the 1. The 0-62mph of 9. The entry-level Hybrid 180 makes 178bhp and 360Nm of torque when its turbocharged 1. The upside of picking the latter is it will do up to 41 miles on a charge and, therefore, sits in a lower company car tax band than the Hybrid 180, which will only cover 36 miles.

The base three-cylinder petrol engine is 1. The 128bhp 1. Driving modes include Eco, Normal and Sport, which you can toggle through for a little extra response, or to eke out a few extra miles from the tank. As we mentioned earlier, the 1.

Like the previous version, owners can remove the luggage cover and fold the second row of seats flat; this results in a total luggage capacity of 1580 litres, one of the largest and most versatile load capacities in the segment. Despite the improvements in passenger and luggage capacities, the new model is, on average, 100kg lighter than the previous generation versions. This has been achieved though intelligent design and use of materials to provide improved efficiency, better fuel economy, increased performance, a more dynamic driving experience and class leading safety. The adaptable moving boot floor, initiated on the original 3008, has been evolved with two positions to allow the optimisation of boot space and removable side-panels that can be affixed to the side boot trim.

For the carrying of long objects, the front passenger seat can be folded to allow a smaller width item of 3 metres to be carried like skis on all versions. This clever functionality can be further completed with a hands-free opening tailgate, allowing a simple gesture of the foot under the rear bumper to open or to close the motorised tailgate. Available on the new 3008 is Active Safety Brake and Distance Alert, a distance alert function risk of collision warning with automatic emergency braking to avoid a collision or to limit the severity by reducing vehicle speed and Active Involuntary Crossing Line, a lane departure alert for safer driving with visual and audible warnings and active vehicle control. The new 3008 comes with a range of fuel efficient petrol and diesel engines.

Новый Peugeot 3008 первым в линейке французского производителя получит Panoramic i-Cockpit - именно с неё началось рассекречивание кроссовера третьего поколения. Пресс-служба Peugeot Новая архитектура предполагает изогнутый дисплей диагональю 21 дюйм, который совмещает в себе приборную панель и мультимедиа. Экран установлен выше обода руля, поэтому, вероятно, отказались от проекционного дисплея. Практически на уровне рулевой колонки расположена консоль i-Toggles - крупные программируемые иконки вызова функций и отображений параметров систем.

Под капотом гибрида помимо турбобензиновика находится пара электромоторов батарею для которых можно подзаряжать от розетки. Читайте также: Voyah Free в России — премиальный китайский кроссовер: комплектации, характеристики, плюсы и минусы Три тысячи восьмой после обновления выглядит по-другому. У него уже под передними фарами видны линии, которыми интересно декорированный бампер. Читайте также: Гибридные автомобили в России : главные особенности, основные характеристики, транспортный налог, цены В 395 литровом багажнике плагин гибрида в подполье появился отдельный 25 литровый бокс для зарядного кабеля. А вот футуристический салон получил новый декор. Появились вставки из настоящего дерева, кресла с 8 зонным массажером обтянуты дорогой кожей Nappa Mistral.

Меломанов очарует аудиосистема Focal на 515 Вт.

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий